ສາຂາວິຊາ ຄູພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ(ຕໍ່ເນື່ອງ)
- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາວິຊາ ຄູພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ(ຕໍ່ເນື່ອງ)
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
ດ້ານຄວາມຮູ້:
- ອະທິບາຍເນື້ອໃນ, ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ (ໄວຍາກອນລາວ, ອັກສອນທໍາ, ພາສາປາລີ-ສັນສະກິດ, ການປະພັນ, ວັນນະຄະດີລາວ ແລະ ວັນນະຄະດີຕ່າງປະເທດ), ມີຄວາມຮູ້ດ້ານວິທະຍາສາດພື້ນຖານ, ການຮຽນຮູ້ຕະຫຼອດຊີວິດ ແລະ ການບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ.
- ຊີ້ແຈງດ້ານການຈັດການຮຽນ-ການສອນພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ, ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານການຄົ້້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ, ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ
ດ້ານທັກສະ:
- ປະຍຸກໃຊ້ເນື້ອໃນ, ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ ເຊັ່ນ: ໄວຍາກອນລາວ, ອັກສອນທໍາ, ພາສາປາລີ-ສັນສະກິດ, ການປະພັນ, ວັນນະຄະດີລາວ ແລະ ວັນນະຄະດີຕ່າງປະເທດ .
- ແກ້ໄຂບັນຫາການຮຽນ-ການສອນ, ໃຫ້ຄໍາແນະນໍາດ້ານການສິດສອນພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ.
- ຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ, ເຜີຍແຜ່ບໍລິການວິຊາການ, ການວາງແຜນ ແລະ ການແນະນໍາໃຫ້ແກ່ສະຖາບັນການສຶກສາ ລວມທັງຂະແໜງການຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
ດ້ານການນໍາໃຊ້:
- ປະຕິບັດຫຼັກໄວຍາກອນລາວຢ່າງຖືກຕ້ອງ, ສະແດງລະຄອນ, ແຕ່ງກາບກອນ, ເພງ, ເລື່ອງສັ້ນ.
- ປະຕິບັດການຮຽນ-ການສອນ, ໃຫ້ການແນະນໍາ ແລະນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ຜະລິດສື່ການສອນເຂົ້າໃນການຮຽນ-ການສອນພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ.
- ເຜີຍແຜ່ການຄົ້້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ແລະ ບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ ເຊັ່ນ: ການວາງແຜນ, ໃຫ້ການແນະນໍາດ້ານພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ, ແນະນໍາການຈັດການຮຽນ-ການສອນໃຫ້ແກ່ສະຖາບັນການສຶກສາ ລວມທັງຂະແໜງການຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ:
- ເຊື່ອມສານພົວພັນ-ສື່ສານ, ແລກປ່ຽນຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ຮຽນຮູ້ວັດທະນະທຳພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
- ປະກອບສ່ວນຄວາມຮູ້ດ້ານວິຊາການທາງພາສາລາວ - ວັນນະຄະດີໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ເປັນພົນລະເມືອງດີ, ມີນໍ້າໃຈຮັກຊາດ, ຄຸນສົມບັດສິນທຳປະຕິວັດ, ຈັນຍາບັນໃນອາຊີບ, ອະນຸຮັກ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍວັດທະນະທໍາຂອງຊາດ ແລະ ສາກົນ.
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ດ້ານພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ, ທັກສະການສິດສອນ, ການຄົ້້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ, ການບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມຕາມ 3 ລັກສະນະ 5 ຫຼັກມູນຂອງການສຶກສາ.
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ມີທັກສະທາງສັງຄົມ, ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ພາສາລາວ-ວັນນະຄະດີ, ສາມາດເຊື່ອມໂຍງກັບພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ.
- ລາຍລະອຽດ: