- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາ ຟີຊິກສາດ
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
- ດ້ານຄວາມຮູ້:
- PLO1 ອະທິບາຍທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການທາງດ້ານຟີຊິກສາດ ເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາທາງຟີຊິກຢ່າງເປັນລະບົບໂດຍໃຊ້ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານທາງຟີຊິກລວມເຖິງຫລັກການທາງດ້ານວິທະຍາສາດຢ່າງເໝາະສົມ.
- PLO2 ເຊື່ອມໂຍງທີດສະດີທາງດ້ານຟີຊິກສາດ ເຂົ້າໃນຂະແໜງການວິທະຍາສາດອື່ນໆ ໄດ້ຢ່າງຖືກຕ້ອງຊັດເຈນຕາມຈຸດປະສົງ ແລະ ເປັນທີ່ຍອມຮັບທາງດ້ານວິທະຍາສາດບົນພື້ນຖານຄວາມປອດໄພ.
- ດ້ານທັກສະ:
- PLO3 ນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີທີ່ທັນສະໄໝ ແລະ ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂບັນຫາຕ່າງໆໃນອົງກອນທາງພາກລັດ, ເອກະຊົນ ແລະ ທຸລະກິດສ່ວນຕົວ.
- PLO4 ສະແດງການມີຄວາມຄິດຄວາມເຫັນຢ່າງສ້າງສັນ, ການມີລະບຽບວິໃນ, ການປະເມີນໄຈ້ແຍກ ແລະ ການດໍາເນີນການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ.
- ດ້ານນຳໃຊ້:
- PLO5 ໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການ ການທົດລອງຕົວຈິງ ເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂບັນຫາທາງວີທະຍາສາດເພື່ອໃຫ້ແທດເໝາະກັບລັກສະນະຂອງວຽກງານໃນຊີວິດປະຈຳວັນ.
- PLO6 ໝູນໃຊ້ຄວາມຮູ້ທາງດ້ານຟີຊິກສາດເພື່ອເຊື່ອມໂຍງເຂົ້າໃນວຽກງານດ້ານ ກະສິກຳ, ອຸດສາຫະກຳ, ພະລັງງານ ແລະ ນະວັດຕະກຳ.
- PLO7 ສ້າງອຸປະກອນຕົ້ນແບບ ແລະ ລະບົບຄວບຄຸມ ເພື່ອເປັນທາງເລືອກໃໝ່ໃຫ້ແກ່ສັງຄົມໃນການສົ່ງເສີມແລະ ເພີ່ມສະມັດຕະພາບຂອງການຜະລິດໃຫ້ຫຼາຍຂຶ້ນ.
- ດ້ານຄວາມສາມາດທາງສັງຄົມ :
- PLO8 ປະຕິບັດໜ້າທີ່ໂດຍມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ມີຈັນຍາບັນ ແລະ ຈັນຍາທໍາທາງດ້ານວິຊາຊີບ, ມີພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນໍາ, ມີຄວາມສາມາດຖ່າຍທອດຄວາມຮູ້ໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ.
- PLO9 ດໍາເນີນການ ຮຽນຮູ້ຕະຫຼອດຊີວິດ, ເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ, ຮັກສາຮີດຄອງປະເພນີ ແລະ ອານຸຮັກ ຊັບພະຍາກອນທໍາມະຊາດ.
ອາຊີບທີ່ສາມາດປະກອບໄດ້ ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການສຶກສາ
- ອາຊີບທາງດ້ານວິຊາການ ແລະ ການວິໄຈ ເຊັ່ນ: ເປັນຄູ-ອາຈານ, ນັກວິຊາການ, ນັກວິໄຈ.
- ອາຊີບພະນັກງານລັດ ເຊັ່ນ: ໃນສະຖາບັນການສຶກສາໃນລະດັບຕ່າງໆ, ບັນດາກະຊວງທີ່ມີຂະ ແໜງການກ່ຽວຂ້ອງກັບຟີຊິກ, ສະຖານີໄຟ້າ, ເຂື່ອນໄຟຟ້າ, ສະຖານທີ່ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບພະລັງງານໄຟຟ້າ, ພະລັງງານທົດແທນ, ເຫຼົ່ານີ້ເປັນຕົ້ນ.
- ການປະກອບອາຊີບທຸລະກິດ ເຊັ່ນ: ອຸດສະຫະກຳການບໍລິການ, ທຸລະກິດທາງອຸປະກອນອີເລັກໂຕຣນິກ.
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ເພື່ອສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ເປັນຜູ້ສະຫງວນມັກໃນການຄົ້ນຄ້ວາຮ່ຳຮຽນວິທະຍາສາດ, ໃຫ້ເປັນນັກວິຊາການທາງດ້ານວິທະຍາສາດ, ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ, ສາມາດວິເຄາະ ແລະ ແກ້ໄຂບັນຫາດ້ວຍເຫດ ດ້ວຍຜົນຕາມຫຼັກວິທະຍາສາດ. ຮູ້ນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີເຂົ້າໃນວຽກງານຕົວຈິງ, ສາມາດຕິດຕາມຄວາມຈະເລີນກ້າວໜ້າທາງດ້ານວິທະຍາສາດ ເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ນະວັດຕະກໍາຢູ່ໃນພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ.
- ສາມາດໝູນໃຊ້ຄວາມຮູ້ເຂົ້າໃນຂົງເຂດວຽກງານຕ່າງໆເຊັ່ນ: ຂະແໜງການວິທະຍາສາດ, ເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ນະວັດຕະກໍາ, ຂະແໜງການໄຟຟ້າ ແລະ ອີເລັກໂຕຣນິກ, ດ້ານພະລັງງານ, ດ້ານສິ່ງແວດລ້ອມ, ຂະແໜງອຸດສະຫະກໍາ ແລະ ສາມາດເປັນຄູສອນໄດ້.
- ເປັນນັກຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ແລະ ສາມາດໄປສຶກສາຕໍ່ໃນລະດັບປະລິນຍາໂທ ຫຼື ປະລິນຍາເອກ ທີ່ສູງຂຶ້ນໄດ້ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
- ລາຍລະອຽດ: