ສາຂາວິຊາ ການບໍລິຫານການສຶກສາ
- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາວິຊາ ການບໍລິຫານການສຶກສາ
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
ດ້ານຄວາມຮູ້:
- ເຊື່ອມໂຍງເນື້ອໃນແນວຄິດ, ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການໃນການບໍລິຫານຕ່າງໆເຂົ້້າໃນພາກປະຕິບັດວຽກງານຕົວຈິງ
- ຂຽນໂຄງການ ການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດໃນການບໍລິຫານການສຶກສາໂດຍນຳໃຊ້ເຕັັກໂນໂລຊີ ແລະ ແຫຼ່ງຂໍ້ມູນຂ່າວສານຕ່າງໆ.
- ບອກໄດ້ແນວຄວາມຄິດ, ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການໃນການລິຫານຕ່າງໆ ເຂົ້້າໃນຂະບວນການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ, ການຮຽນຮູ້ຕະຫຼອດຊີວິດ ແລະ ບໍລິການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ.
ດ້ານທັກສະ:
- ໝູນໃຊ້ ແນວຄິດ, ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການໃນການບໍລິຫານຕ່າງໆ ເຂົ້້າໃນພາກປະຕິບັດວຽກງານຕົວຈິງ.
- ດຳເນີນການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດໃນບໍລິບົດການບໍລິຫານ ແລະ ການບໍລິຫານການສຶກສາ
- ຈໍາແນກ ແລະ ອະທິບາຍຮູບແບບ, ວິທີການວາງແຜນ ແລະ ການຄຸ້ມຄອງ
- ໃຫ້ຄໍາແນະນໍາ ແລະ ຄໍາປຶກສາກ່ຽວກັບຫຼັກການການບໍລິຫານການສຶກສາໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ.
ດ້ານການນໍາໃຊ້:
- ນຳໃຊ້ຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບທິດສະດີ, ຫຼັກການໃນການບໍລິຫານຕ່າງໆ ເຂົ້າໃນ ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງໂຮງຮຽນ, ການປະກັນຄຸນນະພາບການສຶກສາ, ຄວາມເປັນຜູ້ນຳ, ການພັດທະນາການສຶກສາ ແລະ ການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ.
- ນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ພາສາຕ່າງປະເທດ ເຂົ້າໃນວຽກງານຕົວຈິງ ແລະ ຊີວິດປະຈໍາວັນ.
- ໃຫ້ການບໍລິການວິຊາການແກ່ຂະແໜງການອື່ນໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ:
- ພົວພັນ-ສື່ສານ, ແລກປ່ຽນຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ຮຽນຮູ້ວັດທະນະທໍາພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
- ເຜີຍແຜ່ ແລະ ຜັນຂະຫຍາຍຄວາມຮູ້ທາງດ້ານແນວຄິດທິດສະດີ, ຫຼັກການໃນການບໍລິຫານຕ່າງໆ , ການພັດທະນາ, ການປະກັນຄຸນນະພາບການສຶກສາ, ການວາງແຜນ ແລະ ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ.
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ເປັນພົນລະເມືອງດີ, ມີນໍ້າໃນຮັກຊາດ, ຄຸນສົມບັດສິນທຳປະຕິວັດ, ຈັນຍາບັນໃນວິຊາຊີບ, ອານຸຮັກ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍວັດທະນະທໍາຂອງຊາດ ແລະ ສາກົນ.
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ດ້ານການບໍລິຫານການສຶກສາ, ການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ, ການບໍລິການວິຊາການ ໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ ຕາມ 3 ລັກສະນະ ແລະ 5 ຫລັກມູນຂອງການສຶກສາ.
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ມີທັກສະທາງສັງຄົມ, ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ບໍລິຫານການສຶກສາ ສາມາດເຊື່ອມໂຍງ ພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
- ລາຍລະອຽດ: