ດ້ານຄວາມຮູ້:
- ຈໍາແນກທິດສະດີ, ຫຼັກການ ແລະ ແບບຈໍາລອງຕ່າງໆທີ່ນໍາໃຊ້ເຂົ້າໃນການວາງແຜນ ແລະ ຄຸ້ມຄອງຊັບພະຍາກອນນໍ້າ ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.
- ເຊື່ອມໂຍງ ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆທີ່ໄດ້ຮຽນຮູ້ຈາກຫຼັກສູດການຄຸ້ມຄອງຊັບພະຍາກອນນໍ້າ ເຂົ້າໃນການວາງແຜນ ແລະ ຄຸ້ມຄອງນໍ້າໃຫ້ມີຄວາມຍືນຍົງ.
ດ້ານທັກສະ:
- ສະແດງການຄົ້ນຄິດຢ່າງເປັນລະບົບ ໃນການວາງແຜນ, ການແກ້ໄຂບັນຫາ ແລະ ການບໍລິຫານບຸກຄະລະກອນໃນອົງການຈັດຕັ້ງທຸກຂັ້ນ.
- ດໍາເນີນການເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ ໃນການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈທາງດ້ານປະລິມານ ແລະ ຄຸນນະພາບຢ່າງເໝາະສົມ
- ນໍາໃຊ້ ທັກສະທາງດ້ານຄອມພີວເຕີ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີຕ່າງໆ ເຂົ້າໃນການເຮັດວຽກຕົວຈິງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບ ການວາງແຜນ, ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ບໍລິຫານຈັດການຊັບພະຍາກອນນໍ້າ ຢ່າງມີປະສິດທິພາບສູງ ແລະ ເໝາະສົມ.
ດ້ານການນໍາໃຊ້:
- ນໍາໃຊ້ຄວາມຮູ້ທີ່ໄດ້ຮຽນມາເຂົ້າໃນການວາງແຜນ ແລະ ຄຸ້ມຄອງຊັບພະຍາກອນນໍ້າໃຫ້ມີຄວາມຍືນຍົງ.
- ປະເມີນຜົນກະທົບຕ່າງໆຕໍ່ຄຸນນະພາບນໍ້າ ແລະ ປະລິມານການໃຊ້ນໍ້າໂດຍການໝູນໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆທີ່ໄດ້ຮຽນຮູ້ຈາກຫຼັກສູດການຄຸ້ມຄອງຊັບພະຍາກອນນໍ້າ.
- ວິເຄາະຂໍ້ມູນ ແລະ ສະຖານະການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບໄພນໍ້າຖ້ວມ ແລະ ໄພແຫ້ງແລ້ງ, ການປ່ຽນແປງສະພາບອາກາດ ແລະ ຄວາມຕ້ອງການ ການນໍາໃຊ້ນໍ້າເຂົ້າໃນການວາງແຜນ ແລະ ການພັດທະນາຊັບພະຍາກອນນໍ້າໃຫ້ມີຄວາມຍືນຍົງ.
ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ:
- ປະຕິບັດ ໜ້າທີ່ກ່ຽວກັບ ການຄຸ້ມຄອງ, ບໍລິຫານຈັດການ, ແລະ ການນໍາໃຊ້ ຊັບພະຍາກອນນໍ້າ ຢ່າງມີຈັນຍາບັນ, ຈັນຍາທໍາ, ຄວາມຮັບຜິດຊອບ, ມະນຸດສໍາພັນທີ່ດີໃນການພົວພັນກັບຂະແໜງການຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ,
- ສະແດງໃຫ້ເຫັນ ຄວາມມືນໍ້າໃຈຮັກຊາດ, ການແບ່ງປັນ ແລະ ຖ່າຍຖອດຄວາມຮູ້ ແລະ ທັກສະຕ່າງໆ ກ່ຽວກັບການວາງແຜນ ແລະ ຄຸ້ມຄອງຊັບພະຍາກອນນໍ້າ ໃຫ້ແກ່ຜູ້ອື່ນທີ່ສົນໃຈຢາກຮຽນຮູ້.